خدمات باغبانی در منزل و محل کار

ارائه خدمات باغبانی 

انجام امور باغبانی جزئی و کلی

وقت آن رسیده که فکری به حال باغچه و فضای سبز خانه‌تان بکنید! باغبون 24 خدمات باغبانی در منزل خود را در دو بخش طراحی و اجرای فضای سبز و همین‌طور انجام امور باغبانی جزئی و کلی مانند سمپاشی، کاشت و هرس درخت، تعویض خاک، کود دهی، خاک پوشی، بیل زنی، گل کاری، چمن کاری، کاشت گیاه، تعویض گلدان، هرس علف‌های هرز و… ارائه می‌کند. با ثبت سفارش خدمات باغبانی، در کمترین زمان ممکن سفارش شما توسط بهترین متخصصین امور باغبانی انجام خواهد شد. نظارت کامل تیم پشتیبانی باغبون 24 بر انجام سفارش، ارائه‌ی خدمات کامل این حوزه و قیمت‌گذاری شفاف از مزایای این سرویس است.

لطفا توجه داشته باشین این سرویس در حال حاضر برای شهر های نوشهر و چالوس فعال می باشد و بزودی برای شهرهای تهران و کرج نیز فعال می شود.

خدمات باغبانی

اعزام باغبان ماهر به محل شما

ما با تجربه انجام صدها سرویس باغبانی در منزل در تمام مناطق شهر های نوشهر و چالوس این اطمینان را به شما می‌دهیم که امور باغبانی منزل شما توسط یک باغبان ماهر، مطمئن و باتجربه مورد تایید باغبون24 انجام می‌شود. اعزام باغبان ماهر به محل شما یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط باغبون24 است. متخصصین باغبانی باغبون24 با حضور در محل شما و مشاهده‌ی مکان مورد نظر به شما مشاوره خواهند داد.

گل کاری، چمن کاری، تعویض خاک و خدمات دیگر

فرقی نمی‌کند میخواهید برای باغچه کوچک‌تان خدمات گل کاری، چمن کاری، تعویض خاک، کود دهی یا کاشت و هرس درخت دریافت کنید یا برای طراحی یک باغ یا فضای سبز بزرگ به مشورت نیاز دارید. متخصصین باغبانی و فضای سبز باغبون24 در کارشان حرفه‌ای هستند و متناسب با بودجه و فضایی که در اختیار دارید، بهترین راهکار را برای شما خواهند داشت.

خدمات باغبانی

فرم درخواست باغبان آنلاین

نام(Required)
آدرس(Required)
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .