سوالات متداول

سوالات متداول فروشگاه باغبون24

ما در این بخش پر تکرارترین سوالات شما را به همراه پاسخ قرار دادیم ، لطفا قبل از تماس با مجموعه ابتدا سوال خود را در این بخش جستجو کنید.

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه حساب من اطلاعات خود را ویرایش کنید.

آیا می توانم محصولاتی که بعدا مایل به خرید آنها هستم را انتخاب کنم و برای خرید بعدی لیست آنها را داشته باشم؟

بله، این قابلیت تحت عنوان لیست علاقه مندی ها در پنل حساب کاربری شما فعال شده است. شما می توانید محصولاتی که قبلا در وب سایت باغبون 24 مشاهده کردید و همچنین محصولاتی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

آیا می‌‏تونم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “حساب من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

همچنین می توانید سوابق کالاهایی که مشاهده کرده اید را در قسمت مربوطه مشاهده نمایید.

آیا می تونم وضعیت سفارش خود را در پنل حساب کاربری مشاهده نمایم؟

بله، شما با درج کد پیگیری محصولتان در  پنل حساب کاربری خود می توانید وضعیت سفارش خود را کاملا مشاهده نمایید. معمولا این وضعیت به صورت یک تایم لاین مرحله به مرحله برای شما قابل مشاهده می باشد و به شما می گوید که سفارش شما در چه وضعیتی است.

راهنمای کلی و نحوه ارسال محصولات

چگونه سفارش خود را ثبت کنم ؟

باغبون 24 با بیش از 10 سال فعالیت و  تجربه در ارائه و تامین انواع گل،گیاهان و ملزومات آن همواره تلاش می کند که با کیفیت ترین و تازه ترین محصولات را در اختیار مردم ایران قرار دهد .

شما دوستداران باغبون 24 می توانید از طریق وبسایت ، و به زودی در اپلیکیشن  اندروید و ios   ثبت سفارش کنید .

چطور در پرداخت آنلاین به باغبون24 اعتماد کنم ؟

فروشگاه گل و گیاه باغبون 24  دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال می باشد.

آیا می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

خیر ، متاسفانه فعلا چنین امکانی فراهم نمی باشد ولی ما در باغبون24 می کوشیم تا در اولین فرصت تحویل به صورت حضوری را راه اندازی کنیم .

لطفا درباره نحوه و هزینه ارسالتون توضیح بیشتری بدهید؟

در باغبون24 دو نوع سرویس ارسال وجود دارد:

1-سرویس عادی :

در زمان ثبت سفارش، این سرویس برای شما فعال می باشد.در سرویس عادی کلیه سفارشات در بازه زمانی مشخص شده در مرحله ارسال سفارشات به آدرس تحویل گیرنده ارسال خواهد شد.
هزینه این سرویس بر مبنای آدرس و محل سکونت شما محاسبه و در فاکتور نهایی درج می شود.کلیه سفارشات سرویس عادی با پست و آژانس در بازه های زمانی مختلف تحویل شما خواهد شد.

2-سرویس ویژه / فوری : زمانی که شما می خواهید در کمتر از 3 ساعت سفارش خود را به صورت ویژه و در همان لحظه دریافت کنید این امکان فعلا برای شهر های نوشهر و چالوس فراهم شده است.

در سرویس فوری / ویژه شما می توانید زمان دقیق سفارش خود را انتخاب کنید.
هزینه سرویس ویژه معمولا 30 درصد بیشتر از ارسال عادی خواهد بود.

لازم به ذکر می باشد که سفارشات بالای 1 میلیون تومان و سفارشاتی که اندازه آنها در سایز XXL خواهد بود با سرویس ویژه اکسپرس برای شما ارسال خواهد شد.

مراحل ارسال در باغبون 24 چگونه است ؟

بعد از مشخص کردن آدرس خود،سیستم به صورت خودکار هزینه کامل ارسال سفارشات را محاسبه می کند و در مرحله بعد با مشخص کردن نحوه ارسال که به دو صورت سرویس عادی  و سرویس ویژه می باشد، می توانید هزینه نهایی آن را مشاهده کنید.

در صورت مشخص کردن سرویس عادی ، هزینه ارسال سفارشات بر مبنای دوری و نزدیکی به مرکز تهران محاسبه می شود.

در صورت مشخص کردن سرویس ویژه ، معمولا 50 درصد به هزینه ارسال سفارش عادی شما اضافه خواهد شد.

بعد از تکمیل این مراحل و پرداخت مبلغ سفارش، زمان تحویل سفارش را مشخص می کنید که معمولا به صورت بازه های زمانی 3 ساعته می باشد.

کلیه سفارشات در محدوده زمانی که مشخص کرده اید توسط پست / آژانس به شما تحویل داده خواهد شد.

ثبت سفارش

چگونه زمان تحویل سفارشم را تغییر دهم ؟

برای تغییر در زمان تحویل سفارش می توانید با ارائه شماره سفارش با پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

برای این کار دو روش وجود دارد :

1- از منوی بالای صفحه سمت چپ روی علامت کامیون کلیک کنید و وارد صفحه پیگیری سفارش شوید.

2- شما می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و گزینه ” پیگیری سفارش ” را کلیک کنید و از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید .

آیا می‌‏تونم به صورت تلفنی سفارشم را ثبت کنم ؟

خیر ،فرآیند سفارش و خرید کالا در باغبون24 فقط از طریق وب سایت به نشانی baghbon24.ir انجام خواهد شد. به زودی نسخه های اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS باغبون24 در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

آیا در تمام شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت و پیگیری کنم ؟

بله، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیری کنید.

آیا می توانم سفارش خود را باطل کنم ؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و تایید خرید از درگاه پرداخت اینترنتی، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش، اتمام خرید سبد سفارشات و ثبت نهایی درگاه پرداخت اینترنتی ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، حتما با کارشناسان باغبون24 در قسمت چت آنلاین در تماس باشید و آنها را مطلع سازید تا سفارش شما لغو شود.

آیا بعد از ثبت سفارش باید با شما تماس بگیرم ؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش و تایید نهایی آن به صورت خودکار از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع‏ رسانی خواهد شد.
در صورتی نیاز و مشکل در فرآیند سفارش و محصول، کارشناسان فروش باغبون24 با شما حتما تماس خواهند گرفت.

شرایط پرداخت

نحوه پرداخت در باغبون24 چگونه است ؟

شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در وب سایت باغبون24، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین و کاملا ایمن پرداخت کنید.

آیا گزینه پرداخت در محل وجود دارد؟

خیر، اگر می خواهید از طریق وب سایت باغبون24 خرید کنید فقط می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سفارش خود را پرداخت کنید و گزینه پرداخت در محل وجود ندارد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت خواهد داد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

همچنین در اینگونه مواقع فاکتوری برای شما صادر و تایید آن ایمیل و پیامک نمی شود.

اگر سوالی دارید از طریق فرم زیر از ما بپرسید!

نام و نام خانوادگی(Required)
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .